WARGA SCP

Isnin, Februari 10, 2014

ANAK SINGA JANTAN AKU DAH BESAR

 بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
السلام عليكم
ALHAMDULILLAH

Lama tak jenguk dan update SCP. Bukan apa, kerja banyak dan cuti pun banyak dari bulan lepas dan bulan ni. Masa noreh , aku noreh bebetul dan tiba cuti panjang pula, aku cuti  bebetul  walaupun tak ke mana-mana pun . Melepak je kat rumah dengan anak kucing dan anak-anak yg kebetulan depa pun cuti panjang sebelum semester baru dibuka . Maka SCP aku tak update pun.

Kalau dulu ke mana-mana kami bergerak, pasti kedua-dua anak kami akan ikut sama . Laaaa ni depa dah besar dan tak duduk dengan kami. Maka gantinya sekarang ni adalah dua ekor anak singa yang aku bela ni .

Kalau hujung minggu kami ke teratak di pekan HC, depa pun sekali ikut sama masuk kereta . Tapi aku masukkan dia dalam sangkar masa dalam kereta. Kalau tak, karang habis dia merayau satu kereta masa aku memandu kerana bukan tahu duduk diam dedua ekor ni.

Teddy dah besar sekarang dan boleh tahan gemuk jugak . Mana tak gemuk , makan tidur main  adalah rutin sehariannya sama dengan adiknya Penny.

Time tidur, dedua ekor ni tak boleh tidur sama kami dan akan tidur bilik mereka sendiri. Kalau tak, ada je tengah baru nak terlelap, Teddy akan melompat atas katil dan kejutkan aku .

Ni aku nak buat keja pun tak boleh pasal dia dah duduk kat atas meja kerja aku . Aku suruh dia beralih, dia buat tak tahu je . Dia nak aku main2 sama dia suruh aku gosok kepala dia . 

Kalau mak itam balik noreh , akan di timang kedua2 ekor anak singa ni dulu . Nak timang aku berat sangat, timang kucing le gamaknya hehehe




Teddy dah konker meja kerja aku


terus tutup mata
bila flash hp menyala 
hehehe

4 ulasan:

  1. Comel sungguh....mana pi cari?

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Pak Itam

    comellllll nyerrrr
    sekarang ni tak suka pelihara apa2
    sebab tengah sebuk dgn anak2
    kalau anak2 dah besar nanti tak tahu laaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam atok

      bela flower horn je tok hehehe

      Padam