WARGA SCP

Khamis, Februari 25, 2010

ALHAMDULILLAH, ALLAH MAKBULKAN HAJAT KU


Alhamdulillah, beberapa minggu lalu , aku menerima kiriman e mail yang aku tunggu2 . Allah telah memakbulkan permintaan ku dan hajat ku sekiranya aku ke sana . Peluang untuk mendapatkan "benda alah" ni agak sukar dan kebarangkaliannya sangat kecil kerana dari seluruh pelusuk dunia mendapat permintaan bagi mendapatkannya.

Namun , semasa aku mengisi permohonan untuk mendapatkannya, aku berdoa kepada Allah kerana segala ketentuan dan kata akhir adalah dari Allah jua, Tuhan yang mencipta dan mentadbir seluruh sekalian alam.


lagi 107 hari, 18 jam, 32 minit dan 41 saat


Pada 01/12/2009 aku telah melakukan proses permohonan pembelian secara online dan keputusannya hanya keluar pada awal bulan 02/2010 dan permohonan yang berjaya dibuat secara undian dari seluruh dunia.

Kini, kami hanya menunggu detik dan saat untuk berangkat ke sana . Doa ku semoga hajat ku ini tercapai dengan segala perancangan rapi dan dengan izin Allah jua , aku akan menjejakkan kaki ke sana dan diberikan segala kemudahan dan keselamatan serta dipermudahkan perjalanan kami nanti .

Alhamdulillah.
Insyallah.

30 ulasan:

  1. Alhamdulillah, tercapai hajat pak itam

    ni dah tentu x senang duduk kan, duk menghitung hari, ngeh ngeh ngeh

    BalasPadam
  2. Salam Pak Itam,

    wah pak itam! teruja sakan nampaknya...tahniah. berapa orang agaknya malaysian yg gi tgk game tu nanti..mesti ambik gambar banyak2 ya, boleh share dgn kami.

    BalasPadam
  3. salam,
    TAHNIAH , REZEKI TERPIJAK TUUU

    MEMANG BETOI2 REZEKI.
    ALHAMDULILLAH.

    BalasPadam
  4. Salam Pak Itam,

    Tahniah, itulah dinamakan rezeki kepada Pak Rezeki. Tahun ini dinegara Pak Nelson Mandela ditaja oleh Coca-cola ter..rer..rer..rer

    Peluang keemasan, dpt melihat pemain-pemain handalan dunia di depan mata.

    Wasalam.

    BalasPadam
  5. salam CR...

    wah beutl2 rezeki ..
    kadang2 dr panggilan tu pun sebagai doa , kalu dah semua orang dok asyik sebut rezeki , akhirnya dpt ler rezeki yg dipaparkan ....
    di sana nanti jgn lupa buat liputan...

    BalasPadam
  6. salam,mintak pandangan atau nasihat/komen berkaitan dengan artikel terbaru yang di tulis di blog saya.Pandangan dan komen/nasihat dari anda amat saya alu2kan untuk di jadikan pengajaran kepada saya..

    BalasPadam
  7. Wah , bestnya ... tahniah .. akak tumpang happy (anak akak , Izzat sure jeles kalau akak cerita kisah rezeki ni pada dia sebab dia memang hantu bola ),,, selamat menghitung hari :)

    BalasPadam
  8. Salam CR..

    Tahniah...dengan apa yang diperolehi setelah lama dihajati...

    BalasPadam
  9. salam rezeki...

    jgn lupa noohhh...ole ole untuk cl...heheheheh sebiji bola world cup..?



    waslam

    BalasPadam
  10. alhamdulillah,tercapai jua hajat Pak itam.Moga selamat semuanya

    BalasPadam
  11. Salam CR

    Wah seronoknya menghitung hari...
    Nama naik dari cabutan tu memang betul2 rezeki.

    Kami menunggu siaran langsung! Jumpa lagi.

    BalasPadam
  12. Salam CR,

    Alhamdulillah.. Rezeki CR tu...

    BalasPadam
  13. Salam pak itam..

    alhamdullilah.. tahniah!.. tahniah! kerna telah terpilih.. berderet yang menunggu.. balik mai nanti jangan lupa jajan untuk geng2 mesyuarat tingkap arr.. he he

    psstt.. rega tiket tu mau sama ngan gaji kak ngah 3/4 bulan kan kan.. hu hu

    BalasPadam
  14. Salam..

    cop cop.. kak ngah lupa lah.. nanti after world cup nie kenalah panggil pak itam dengan panggilan baru.. 'apak itam'.. amacam?? berkat wooo.. orang mekah yang bagi nama tu.. ahikss

    BalasPadam
  15. salam CP

    alhamdulillah

    nak nyanyi jap
    "menghitung hari , hari demi..."
    ops nape suara pak itam mcm bob marley pulak he he he

    BalasPadam
  16. salam kak nab

    oreitt, nti pak itam buat lintas langsung dr sana . akan pak itam kongsikan nti "atmosfera" di sana nanti

    insyallah

    BalasPadam
  17. salam kak S

    alhamdulillah, dh rezeki namanya

    semoga diperkenankan Allah

    BalasPadam
  18. salam abg sulong

    itu sebab nama rezeki tu pak itam suka sgt he he

    semuanya datang dari Allah jua

    alhamdulillah

    BalasPadam
  19. salam kak ummi

    nama rezeki tu mmg punya maksud mendalam he he

    insyallah, lintas langsung dr sana bulan jun nanti

    BalasPadam
  20. salam anak pendang

    alhamdulillah, pak itam dah beri ulasan seperti diminta

    BalasPadam
  21. salam kak silversarina

    alhamdulillah, allah makbulkan hajat ku

    semoga segala perancangan menjadi kenyataan dgn izin allah jua

    BalasPadam
  22. salam shami

    alhamdulilah, tk

    dh kesana, lansung ambil kesempatan tengok match sekali

    BalasPadam
  23. salam cl

    insyallah, nanti apak itam carikan sebiji utk cl ye siap ada tandatangan lagi he he

    doakan agar pemergian ku ke sana menjadi kenyataan dgn izin allah jua

    BalasPadam
  24. salam qaseh

    semuga menjadi kenyataan dgn izin Allah jua

    insyallah

    BalasPadam
  25. salam mama ju

    insyallah, dengan izin Allah jua

    BalasPadam
  26. salam tikah

    alhamdulillah, rezeki dari Allah jua

    BalasPadam
  27. salam kak ngah

    alhamdulillah, nti pak itam belikan jajan utk ahli mesyuarat tingkap he he

    tiket black market he he he

    BalasPadam
  28. salam kak ngah

    apak itam he he he

    apak itam, apak itam la he he he

    nasib baik cl tak tertulis hapak hitam
    mau lari semua psl hapak he he

    BalasPadam
  29. Dear Rezeki.
    Tahniah...dapat jugak tiket...kirim salam kat team Nippon yea!

    BalasPadam
  30. salam uncle

    alhamdulillah, mmg rezeki betul
    kalau tak dapat, main keliling stadium je lah gamaknya he he he

    BalasPadam