WARGA SCP

Khamis, Oktober 27, 2011

USS : PART 6 : ANCIENT EGYPT : LAGI KAWASAN SEKITARANNYA

Merayau punya merayau punya merayau , aku terserempak dengan mamat sorang lagi ni yang baru keluar dari sebalik pintu diikuti dengan seorang petugas USS. Ramai pengunjung tak perasan kehadiran mamat ni lagi. Jadi tak ramai yang berada kat situ nak bergambar dengannya.

Mamat ni tengok muka aku dia takut sikit dan tak berani nak menyingga , tapi bila kalangan pengunjung wanita yang nak bergambar dengannya, pasti dia akan bagi satu "pose" maut yang menyeramkan mengikut karektornya hingga aku lihat ada sorang budak perempuan ni tengah nak bergambar dengannya terus lari ketakutan hehehe

dah cabut ketakutan tu

budak ni pun sama dah cuak

petugas USS yang sudi memotretkan
gambar aku bersama mamat ni

Sempat aku bergambar bersama dengannya dan aku tanya dia samada boleh tak aku pegang tombak tu, dia kata ok dan begambar kami bersama dengan tema " pahlawan melayu vs Pahlawan Mesir Kuno"

Cuma aku tak pakai samping dengan setanjak je .



terpaksa mencangkung aku dari bawah
untuk mendapatkan angle ni




2 ulasan:

  1. Seksinya mamat tuuu.. hari-hari keje kena pakai macam tu ke..

    BalasPadam
  2. che mid

    hehe tu la koje nya
    sebagai model tapi ikut masa

    BalasPadam