WARGA SCP

Sabtu, Mei 05, 2012

AKU YANG LAHIR DARI RAHIM IBU KU 46 TAHUN LALU

ALHAMDULILLAH

Macam aku ceritakan tempohari sebelum aku meninggalkan rumah setelah pemergian bonda tempohari , ada beberapa barangan peribadi aku yang aku terjumpa masih tersimpan rapi walaupun usianya mencecah puluhan tahun seiring dengan usia aku . Salah satunya ialah foto aku semasa kecil masa tengah meniarap lagi.

Aku pun confius jugak samada betul ke aku dalam foto tu 46 tahun yang lalu, namun tercatat di belakangnya tarikh dan nama aku dari tulisan tangan arwah ayah .

Itulah aku yang lahir dari rahim ibu ku 46 tahun yang lalu dan aku akan simpan ia baik2 sebagaimana arwah ayah dan ibu menyimpannya .

Insyallah.

Terima kasih ibu kerana melahirkan aku ke dunia ini .

12 ulasan:

  1. Salam bapak,
    Foto seperti ini sangat nostalgia kan.
    Saya fikir ini adalah fesyen ambil gambar sejagat kerana kami lima beradik semuanya ada gambar style meniarap ini...sebetulnya ibu bapa kita adalah perancang yang hebat kerana mereka mempunyai cara pendokumentasian yg tersendiri supaya apabila mereka tiada kita masih boleh melihat bahawa mereka 'ada' bersama kit a...

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam

      sebagai kenang-kenangan

      ada 2-3 keping lagi yang bapak temui

      Padam
  2. Assalamualaikum Pak Itam

    alaaaa comelnya...tak tahan tang senyuman tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam

      kekecik comel pasal takde misai hahaha

      Padam
  3. Salam bapak.

    Comelnya bapak dalam gambaq tu! Tu senyum ke arah sapa tu gamaknya eh. Saya suka tengok gambaq2 lama begitu.

    Saya pun ada gambaq meniarap tapi tak senonoh la pulak sebab pakai lampin saja, separuh bogel gitu, kahkahkah! Jadi dunia tak akan melihatnya :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam

      dah jadi kenangan

      simpan bebaik gambar tu , jangan sampai terlepas ditangan penganas hehehe

      Padam
  4. salam,,

    makk oooiiii comelnyerrr ,teruja cm nk tengok adakah pak itam secomel ini lagi,,,eeeeh boleh jadi model iklan pampers ni,,,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam

      sekarang model jugak , model sabun basuh hahaha

      Padam
  5. Comelnya budak tu hehe. Tapi rasanya selepas 46 tahun bdk tu dah tak comel lagi dah kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. heheheh

      sekarang comel tang perut hehehe

      Padam
  6. Salam.
    Aik....baru 46...............ingatkan 26! Hahahahaha.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam

      kalau 62 lagi haru hehehe

      Padam