WARGA SCP

Rabu, Julai 10, 2013

PENATLAH HARI NI

ALHAMDULILLAH

"Penat le hari ni"

"Kali pertama saya puasa"

"Boleh ke tahan sampai magrib ni"

"Lambat lagi nak petang ni"

"Tapi nak tak hendak kena latih dari kecik ni berpuasa"

"Tak tahan dah mata ni"

"waaaaaaaaaaaaa"

sorry le 
lambat wish kat kekawan
Selamat Menyambut Ramadhan 
buat kekawan semua 
nak minta maap kalau ada salah silap
moga Ramadhan kali kali yang terbaik buat kita semua

wokeyyyy  
nak berbuka dah ni kat kawasan High Castle 
Selamat berbuka




7 ulasan:

  1. Selamat menyambut Ramadan..:)

    Comel betul kucing tu...spesis apa ya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak juga buat DZ sekeluarga

      tu baka persian flat face 3 kaler

      Padam
  2. salam ramadhan bapak..

    redup je mata dia..kesian. memang aura hari pertama puasa cukup kuat tu. letih je nengoknye. hehe. tapi..fotogenik lah dia..

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalikumsalam

      mmg redup mata dia dan muka penyek hehehe

      tapi kalau bermain dan bergurau dgn abg nya si Ted , tak ingat dunia hahaha

      Padam
  3. Balasan
    1. dah takde anak kecik, layan anak kucing le hehe

      Padam