WARGA SCP

Isnin, April 01, 2013

PART 14 TANAH SUCI MAKKAH : EKSLUSIF DARI LENSA PAK ITAM

ALHAMDULILLAH

Ekslusif dari Lensa Pak Itam

Biasalah lepas subuh, israk dan dhuha balik dulu hotel dan sarapan
Pukul 9 pagi nanti pi balik
kali ni angkut sekali dengan DSLR 
pi nembak kat tingkat atas sekali Masjidil Haram 
pakai lens 18-200

Banyak juga ratusan hasil tembakan 
setiap pagi guna DSLR 
Nanti kalau ada masa bapak kongsikan

Hadiah dari Bapak
Buat warga SCP
panas lagi foto ni 
dengan tema
Panorama Yang Tak Pernah Menjemukan

sesak di Hijir Ismail


Makam Ibrahim





6 ulasan:

  1. Bertuah orang lelaki boleh bawa masuk DSLR ke dalam Masjidil Haram. Kami yang perempuan kena security check seluruh badan. Kalau bawapun sorok-sorok di bahagian rahsia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah

      tapi dua tiga hari lepas saya ternampak entah jemaah perempuan india kot tgh tawaf dan tergantung pulak DSLR kat leher tu

      Padam
  2. Rindunya untuk berada di Masjidil Haram terima kasih diatas perkongsian pic yang sgt cantik

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah

      saya pun suka dgn foto2 ni pasal ISO dan pencahayaannya mencukupi dan dah mcm musim haji panoramanya

      Padam
  3. Seronok, lebih tenang, indah dan lebih nyaman ketika berada dalam Masjidil Haram

    BalasPadam
    Balasan
    1. seronok tak terucap

      alhamdullilah

      Padam